Mitt liv som hund

Hej Elsa här.  jag har sett Mitt liv som hund. jag trodde att du skulle vara en rolig komedi om en människa som förvandlades till voffe. Men nej, den handlade om en pojke som bodde med sin bror, sin sjuka mamma och en hund som hette Stickan.  Pojken är en klatig en. Han klantar till det regält och mamman som är sjuk och trött orkar inte höra på sina pojkar när dom springer omkring där hemma och skriker oh bråkar.  så pojkarna får flyttas till några släkting, dock inte till samma ställe. 
 
Filmen är från 1985 men går att köpa på DVD.
jag tycker att det var en söt film värd att se, men inte viktig.

Har sett På smällen också. den var helt okej, men blev faktiskt besviken det är en rätt rolig och knasig film. man skrattar iaf. Moa skulle nog gilla den. typiskt Moa-film

Topp 3 från Elsa:

+ Boy A
+10 orsaker att hata dig ( såg att Moa skrivit om den, den är jätte bra!)
+Åter till could mountain ( har inte sett hela men det jag har sett är jätte bra)

Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0