Söndags tankar

Om vi har med anime har jag många idéer, men om dom är med i filmlistan är oklart...
Jag känner mig nästan hemsk ni har så många bra film idéer, medans jag bara har en film jag tänker rekomendera.
 Det är `En ring av järn´ som handlar om den 13 årige Will som är 7 sonen till 7 sonen, och har ett rättså normalt liv. Men allt vänds upp och ner när han får veta att det är hans öde att rädda världen...
Will kastas in i ett krig mellan det onda och det goda och hans uppgift är att hitta 6 tecken som kommer släppa ut ljuset och hindra onskan att resa sig. Men innan det måste Will lära sig allt han kan, men det finns inte mycket tid kvar...
Jag har läst boken för länge sen och det ända jag minns är att den är mycket bra.
Filmen `Bron till Terabitia´ verkar bra, exakt min smak. 
Nåja tisdagen är snart kommen och då ska vi diskutera mera...
 /Frida     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0